سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه مؤمن را ساکت دیدید، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 89 بهمن 6 , ساعت 10:22 عصر

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"2 Nazanin"; panose-1:0 0 4 0 0 0 0 0 0 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:45.0pt 45.0pt 72.0pt 63.0pt; border:windowtext 20.0pt; padding:24.0pt 24.0pt 24.0pt 24.0pt;} div.Section1 {page:Section1;} /* List Definitions */ @list l0 {} @list l0:level1 { text-indent:-18.0pt;} ol {margin-bottom:0cm;} ul {margin-bottom:0cm;} -->

      "شاغل این پست با رعایت اصول و موازین شرعی و اسلامی تحت نظارت مدیر مجتمع عهده دار وظایف ذیل می باشند"

 

1-      همکاری با مدیر مجتمع و سایر معاونان در فراهم سازی زمینه لازم جهت تحقق بخشی به اهداف مصوب دوره تحصیلی با همکاری و مشارکت کارکنان ، دانش آموزان و اولیای آنها با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های داخل و خارج از واحد آموزشی.

2-     ایجاد محیطی آموزنده و پرورش دهنده برای شکوفا کردن استعدادهای مختلف دانش آموزان متناسب با تفاوت های فردی آنها.

3-     تهیه برنامه های  سالانه آموزشی مدرسه با رعایت ضوابط از طریق مشارکت اولیاء ، کارکنان و دانش آموزان.

4-     تهیه و تنظیم برنامه هفتگی مدرسه بر اساس جدول مواد درسی برنامه مصوب و مطابق با دوره تحصیلی مربوط و سازماندهی نیروی انسانی بر اساس  ضوابط و متناسب با برنامه ها.

5-     برنامه ریزی به منظور جلب مشارکت معلمان و سایر کارکنان مدرسه برای ایفای نقش تربیتی.

6-     نظارت ، مراقبت بر رفتار ، کردار و حضور غیاب دانش آموزان بر اساس آیین نامه انضباطی مصوب.

7-     ایجاد هماهنگی بین عوامل انسانی مدرسه در اجرای صحیح و به موقع برنامه ها و فعالیتهای آموزشی بر اساس ضوابط و مقررات.

8-    نظارت بر حسن انجام فعالیتها و وظایف کارکنان مدرسه و ارزشیابی مستمر از عملکرد آنها بر اساس ضوابط همچنین شناسایی کارکنان کوشا ، ساعی ، فعال و شایسته با همکاری سایر کارکنان و معرفی به مدیر مجتمع به منظور تقدیر و تشویق آنها.

9-     نظارت و اجرای فعالیتهای عمومی و فراگیر مدرسه نظیر مراسم آغازین ، مناسبتها ، ایام ا... ، نماز جماعت ، فعالیتهای قرآنی و گروهی و مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی ، بازدیدها و اردوهای آموزشی و پرورشی.

10-    تامین شرایط مناسب بهداشتی ( عمومی ، فردی و محیطی ) و ایمنی دانش آموزان و کارکنان مدرسه و اقدام در جهت پیشگیری از بیماریها ، سوانح و حوادث احتمالی و مقابله با آنها و نیز مراقبت از تغذیه میان وعده دانش آموزان.

11-    ایجاد تعامل بین کارکنان ، دانش آموزان و اولیای آنها به منظور توسعه مهارت های زندگی مبتنی بر اخلاق و رفتار اسلامی.

12-   توسعه مهارت های حرفه ای خود و شرکت در دوره های آموزشی و پرورشی ، گردهمایی ها ، جشنواره ها و جلسات مرتبط و همکاری در جهت شرکت کارکنان مطابق ضوابط و مقررات.

13- تهیه ، تنظیم و اجرای برنامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و امتحانات و استخراج نتایج آن و اطلاع رسانی به موقع به اولیاء و دانش آموزان و ارائه به مدیر مجتمع.

14- تجزیه و تحلیل نتایج ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ، تربیتی و انضباطی و نیز حضور غیاب دانش آموزان با همکاری سایر کارکنان و معلمان و اطلاع رسانی به موقع به اولیاء و دانش آموزان.

15- ایجاد زمینه برای بهبود وضعیت دانش آموزانی که دچار افت تحصیلی ، ناهنجاری های رفتاری اخلاقی ، نارسائی های جسمانی و مشکلات خانوادگی می باشند ، با حفظ اصل رازداری و در صورت لزوم معرفی آنها به مدیر مجتمع جهت اقدامات مقتضی.

16-   مراقبت و رسیدگی به حضور غیاب کارکنان اداری و آموزشی و اتخاذ تدابیر لازم برای انجام وظایف آنها در غیاب ایشان با همکاری سایر کارکنان.

17- ایجاد تعامل با سایر کارکنان مدرسه و مراقبت بر اجرای صحیح وظایف آنان.

18- حضور فعال در مدرسه قبل از آغاز به کار روزانه و مادامی که برنامه ها و فعالیتهای آموزشی و پرورشی در جریان است و خارج شدن از آن پس از خروج تمامی دانش آموزان از مدرسه مطابق با ضوابط.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ